Sabelhagens olivlund

lördag 23 mars 2019

En dagens i nya jeans





En favoritoutfit som jag gärna klär mig i på helgerna. Klassisk skjorta, jeans och en gosig kofta. 
Här har jag mina nya jeans från Morris,  lite kortare i modellen som slutar på vaden. Så sköna. Koftan är en By Malene Birger, och bland de bästa koftor jag haft. Så snyggt till allt. 
Nya vita sneakers från Ecco. 

Gick utanför och knäppte några bilder, och det blåser rejält. Som håret flyger:).  






Nu ska vi åka ut en sväng, William ska övningsköra. Och jag vill gärna kika på en ny ljuslykta till hallen. 



Ha en fin lördag 



Kram M 









4 kommentarer:

  1. Jättefina bilder på dig Maria och snygga kläder.
    Vad kul att William har börjat övningsköra, körkort är helt klart bra att ha. Det är fortfarande lite skräckblandad förtjusning när jag skall köra fastän jag har haft mitt körkort ett tag nu.
    Ha en fin lördag!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lotta! Så glad jag blir. William älskar att köra, så duktig redan.
      Ha en fin kväll
      Kram

      Radera
  2. Jag gillar också såna kläder...jeans och ullig kofta funkar alltid :)
    Ha en superfin lördag nu!
    Kram från ett vårigt Öland och Titti

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.