Sabelhagens olivlund

tisdag 8 januari 2019

En dagens i min fina julklapp




Hur snygg är inte denna gråa mjuka sköna kofta i perfekt längd från By Malene Birger som jag fick av Daniel i julklapp. Har varit sugen på att köpa den länge nu, men jag har inte kommit till skott. Så nu tyckte Daniel det var dags. 
Daniel har helt klart koll på vad jag tycker om och önskar mig. Det blir alltid så bra och jag blir alltid så överraskad. Älskar att få julklappar och presenter, låter kanske banalt. Men sån är jag. Såklart är det lika roligt att ge.
Daniel blev otroligt nöjd över sin Eton Skjorta och blå tröja från Sand som han fick av mig.
Och hur galet nöjd William blev över sitt Järnset med golfklubbor och golfkläder han fick. Ögonen glittrade.
William hade köpt finaste Kenzo tishan till sin mamma, blev helt paff när jag öppnade paketet. I en så vårig rosa färg. Och jag tänker att det passar lika bra till jeans som till vita byxor nu till våren och sommaren. Och ja den kommer användas hela året om.


Jag ser dock inte ut så här idag, nej bilderna är från i helgen.





En gråmulen dag med regn i luften här på västkusten idag.
 Trist, med ändå tacksam över att vädret varit så bra som det ändå har varit.
Rätt "varmt" med +6 grader. Jag fick på mig för tjock jacka i morse, så jag blev nästan svettig när jag gick från Daniels jobb till spårvagnen. En lagom promenad på drygt 10 minuter.


Arbetsveckan är i gång och i morgon är det "redan" onsdag, mitt i veckan :).



Ha det gott, och ta hand om er




Kram M







2 kommentarer:

  1. Så flott bilde av deg.
    Og for en fin strikka jakke.
    Kjempe fin. Skjønner godt at du har ønsket deg denne.
    Håper du har hatt en fin tirsdag.
    Klem Christina

    SvaraRadera
  2. Det er en skøn cardigan! Jeg er meget glad for Malene Birger og har en del tøj derfra. Faktisk også en grå trøje der minder lidt om din :-)

    SvaraRadera

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.