Sabelhagens olivlund

måndag 7 januari 2019

Vardag igen






Då är måndagen här och det är bara att gilla läget att det är dags för vardag och jobb, vare sig man är redo eller ej. Jag hör till dom som inte är redo, inte alls. Hade gärna haft fler dagar av att äta långfrukost och lyssna på musik, gå sköna promenader och bra mysa blandat med shopping och stadspuls. Och det bästa är ju att få vara tillsammans <3 
Älskart :). 
Det är inget fel med vardag, absolut inte. Vi gör roliga saker och tar vara på och sätter guldkant på dom dagarna också, och "lever" inte bara för helgerna. 
Men det är bara så mycket skönare med "fri-tid";). Jag har så mycket jag (och Daniel) vill göra (röja lite här och lite där, prova nya maträtter och baka bröd, plantera mina tulpanlökar som fortfarande inte kommit i jorden, listan kan göras lång..) och det har väl inte riktigt hunnits med, eller vi har inte prioriterat just det. 
Men men det brukar ju bli bra bara man kommer iväg till jobbet och inser att det är så det är nu. 
Samtidigt får jag vara tacksam över att det funkade att vara ledig hela jullovet för jobbet skull. 








Ha en fin måndag och en bra start på veckan 




Kram M 















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så jätteglad att du tar dig tid att skriva en liten rad.